23 april 2012

Bildligt talat

Fler bilder finns hos Mimo.

8 kommentarer:

  1. Till och med strandattiraljer blir vackra med dina grekiska färger. Lockande medelhav(?). En skön längtansbild.

    SvaraRadera
  2. Här var det bara att välja en plats som verkar fin. Jag tar en nära stranden så jag kan ha fötterna i vattnet. Härligt somrig bild.

    SvaraRadera
  3. Tidig morgon vid stranden?
    Härligt foto, snyggt. Just att det är helt tomt gör bilden speciell.
    Lockande strand, undrar onekligen var det är... Italien eller Grekland kanske.
    Ser ut som Medelhavet tycker jag, men det är ju stort. :-)

    SvaraRadera
  4. Där behöver det fyllas upp :) Härlig frisk bild!

    SvaraRadera
  5. Det är inte där hemma hos dig va?

    SvaraRadera
  6. Nej Della, det ser inte riktigt så ut hos mig! Bilden är tagen en tidig morgon när jag är ute på promenad i Alanya, Turkiet. Så visst är det Medelhavet!

    SvaraRadera
  7. Det där ser verkligen lockande ut!

    SvaraRadera
  8. Lite tomt... Inga tyskar så långt ögat når = inga handdukar utplacerade på solstolarna för att markera "revir".
    Ditt föregående inlägg hade nog också passat urmärkt här!

    SvaraRadera