20 juni 2012

Noll ord- tråd

Fler bilder på temat finns på Noll ord

8 kommentarer:

  1. Vackra är de. Jag gillar sådana här dockor. Har ett par på min vägg.

    SvaraRadera
  2. men så kul med massor av trådar... så klurigt tänkt.
    har aldrig sett marionetteater... det heter väl så?... måste ha varit spännande.
    aino

    SvaraRadera
  3. Masse tråd og en flink dukkespiller.
    Flott løsning.
    Mormor

    SvaraRadera
  4. Jättevackra dockor ... kan bli en trasslig historia om man inte passar sig!!!

    SvaraRadera
  5. Japanska marionetter:-) Så vackra! De är ju rena konstverk i sig självs, sedan är det ju en konst att hålla i alla trådar också såklart!

    SvaraRadera
  6. Fantastisk flott! Tenk å kunne håndtere alle disse trådene! -Margit-

    SvaraRadera
  7. Perfekt lösning och vacker!
    Jag har nog bara sett en marionett teater Ett drömspel (Strindberg) på Stockholms stadsteater. Den var helt fantastiskt bra måste jag säga farhågorna kom på skam för jag var ganska skeptiskt till tanken på Strindberg som dockteater.

    SvaraRadera
  8. Jag säger jättefint! :)

    SvaraRadera