16 juni 2012

Veckans fönster- valfritt

Fler fönster finns hos Susanne

15 kommentarer:

  1. Och var befinner vi oss nu?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fredrikstens fästning, Halden, Norge.

      Radera
  2. Får mig att tänka på en kyrka eller ett kloster. Ja, var är vi?

    SvaraRadera
  3. Stilrent vackert..helt i min smak..

    SvaraRadera
  4. Det var ett fint fönsterfoto, härligt sparsmakat!

    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  5. Stilrent, sparsmakat och väldigt vackert! Jag förstår inte varför de undrar var vi är, det är ju Fredrikstens fästning. Det är ju bara att kolla "etiketterna" under bilden! :-)

    SvaraRadera
  6. Minimalistisk og vakkert, sterkt som symbol. Liker!

    SvaraRadera
  7. Håller med Larans... Klart läckert, rent och stiligt.
    Tydligt ljusinsläpp.

    SvaraRadera
  8. Snyggt och stilrent! Helt i min smak!

    SvaraRadera
  9. Så på den fästningen kan man t o m stänga luckan. Inte illa. Det visste jag inte att man kunde göra där. Tänk vad jag lär mig;-)

    SvaraRadera
  10. Jag säger som övriga: ett stilrent och vackert gammalt fönster.

    SvaraRadera
  11. Det kallar jag för hasp... vi andra med småhaspar till fönster eller balkongdörrar kan känna oss blåsta.
    Gammal stämning över bilden / stilren!!

    SvaraRadera
  12. Elegant bild! Sober, ren och ändå väldigt personlig!
    Till synes helt nyrenoverad?

    SvaraRadera
  13. ja här ska man verkligen kunna slå lock för luckan :) väldigt snygg fönsterbild.

    SvaraRadera