17 augusti 2012

Tema fredag- baksidan

Fler baksidor finns hos sinneskatten.

18 kommentarer:

  1. Ser ikke så mange baksider jeg :) Måtte være alt for mange fristelser :-)
    Ha en flott fredag.
    Mormor

    SvaraRadera
  2. Haha...du och jag har gått på samma tema.

    SvaraRadera
  3. Den bakboken har varit med länge! Tänk om savaräng kommer på modet igen, då har du receptet!

    SvaraRadera
  4. Bra vinkling! Så långt tänkte inte jag. Nu vet jag var jag kan kika om baklusten kommer på.

    SvaraRadera
  5. Baksidan din verkar vara äldre... vitsig tolkning. :-)

    SvaraRadera
  6. Hm, där lurade du mig! Förstod inte först, men sedan trillade femkronan ned... Smart tolkning ;0)

    SvaraRadera
  7. Det var en 10-poängare!
    Undrar om Sinneskatten tänkt sig den vinklingen.
    Hyperkreativt!

    SvaraRadera
  8. Ja se där ja, en välkänd bakbok med sin baksida här hos dig :) Riktigt kul att se annat än människor o blommors baksida ;)

    SvaraRadera
  9. Fin tolkning, kaffe me dopp säger jag inte nej till :-)

    SvaraRadera
  10. Men... inget fett!!
    Kul idé! :-)

    SvaraRadera
  11. Haha god association!
    Och minsann möter jag inte den gamla klassikern Mosskaka, utmärkt till tårtbotten, igen efter år av glömska :)

    SvaraRadera
  12. Väldigt fyndigt! Åsså gjorde du det enkelt för dig och visade upp kokboken och inte "the real thing". Smart och kul:-)

    SvaraRadera
  13. Hihi, nu vill jag se resultatet också för man kan väl inte ta fram baksidan utan att det doftar nybakt efteråt?! ;)

    SvaraRadera
  14. Kul vinkling på din baksida!!!
    Gillas :-)

    SvaraRadera
  15. Tänk att jag aldrig kommer på en sådan vinkling, så rolig tolkning, jag måste försöka träna fantasin och tänka utanför boxen... :)

    SvaraRadera
  16. Gott i gott gott det där. Bra och annorlunda tolkning.

    SvaraRadera
  17. Den receptboken känner jag igen, har samma här hemma.

    SvaraRadera
  18. men du den där baksidan har jag !! ;-))

    ligger litet efter i mina kommentarer då jag varit bortrest ett par dagar....
    men den som visade baksidan hos mig har ångrat sig och vill gärna visa sin framsida denna vecka.....större timmerman heter h*n och tillhör familjen långhorningar....

    SvaraRadera