20 oktober 2012

Ordlös lördag- aktivitet

Fler aktiviteter finns på Ordlös lördag

9 kommentarer:

  1. :) Så där har jag fotat min son också vid tillfälle. Full action hela tiden. Första gången var det mest upp ner på brädan förstås ;)

    SvaraRadera
  2. Den här aktiviteten förefaller mig tämligen svårbemästrad, själv skulle jag hamna i det våta på direkten!

    SvaraRadera
  3. Också ett sätt att ta sig fram på! Måste kräva aktiv närvaro.

    SvaraRadera
  4. Härlig bild på en aktivitet som kräver både balans och koncentration.

    SvaraRadera
  5. Den där sporten såg jag för första gången i somras, ser ganska skoj ut. Själv skulle jag störtdyka direkt.

    SvaraRadera
  6. Vattenaktivitet - skön sådan. Det gäller o styra rätt utan åra!!

    SvaraRadera
  7. Ser kul ut, det gäller att hålla balansen om man är en badkruka!

    SvaraRadera
  8. Skulle jag aldrig klara.

    SvaraRadera
  9. ha ha jag har en liknande bild klickad fast i Sandhamn som jag funderade på att publicera till det här temat....där ser man!
    Huvva jag skulle aldrig i mitt liv testa den där---- är både höjd- och "djup"rädd!
    Båt, om de är hyfsat stora, kan jag åka med, men aldrig någonsin småbåtar.

    SvaraRadera