7 oktober 2012

Skyltsöndag


Jag trodde först att det var ett spa för fiskar, som figuren gjorde reklam för. Sedan insåg jag att det var meningen att man skulle stoppa fötterna i en balja, så fiskarna fick göra dem rena. Men när jag ställde mig i Medelhavet, och stod still, fick jag ett eget fish spa. Jag blev genast attackerad av en massa små fiskar som tyckte att jag hade mycket gott att erbjuda på fötter och ben. Inte var det behagligt att bli tuggad på så där! De bits!

Skyltsöndag är Pumitas idé

8 kommentarer:

  1. Hilarious bild ! Just sådan här bilder jagar jag också då man slipper o resa någonstans.

    SvaraRadera
  2. Ifall spafiskarna är lika stora som den på bilden slukar dom nog hela benet ;)

    SvaraRadera
  3. Haha, underbar firre! Men jag är lite på Benitas linje... om inte hela benet så stortån åtminstone, trots att hen ser snäll ut.

    Hm, trodde att det var skönt, att man får lena och fina fötter. Så låter det på dem som saluför tjänsten iaf. På tv alltså, nån annanstans har jag inte sett det här.

    SvaraRadera
  4. Usch, gillar inte heller speciellt mycket när små firrar käkar på en. Nyps ju!
    Kul figur!

    SvaraRadera
  5. Blir ju rädd bara jag ser den fula fiskens stora trut! Men kan man bidra till det stora kretsloppet ska man kanske inte fega ur ;)

    SvaraRadera
  6. Slike fisker har jeg hørt om Stare Ström. Og noen har sagt at det er veldig effektivt og sunt for bena, men aldri i livet om jeg hadde gjort det. Nonono!
    Ønsker den en fin uke. ;)

    SvaraRadera
  7. Den likte jeg.
    Kjempebilde.
    Ha en fin mandag.
    Mormor

    SvaraRadera
  8. Hi hi, det var en rolig skylt och kul fiskfigur i badrock.
    Enligt vänner som testat på dessa fiskar så kittlar det mest.
    Tror du fick en brutalare behandling i havet.

    SvaraRadera