4 augusti 2013

Skyltsöndag

Kärlekslös kniv???

Skyltsöndag året om, är Pumitas goda idé

4 kommentarer:

  1. Haha, och vad ska man då ta sig till när man vill rispa ömt?! Sortimentet är minst sagt uselt. ;)

    SvaraRadera
  2. Men...inte skära bara rispa. Nej jag fortsätter snabbt vidare till restaurangen.

    SvaraRadera
  3. Hahaha:-))) Fritt fram att ha ihjäl någon alltså;-)
    Jag tror jag ta pesce i bakgrunden i stället. Å om jag måste fensa firren själv så vill jag ha en kärleksfull kniv;-)

    SvaraRadera
  4. Hm, först ett besök på knivfabriken och sedan till restaurangen för att prov-äta med den. Var på grillfest förra helgen, värdparet ansåg att vi skulle äta med plastbestick, jag kan säga att det for ganska många plastbitar runt bordet. Då borde ett besök på ovanstående ställe varit kanon ;0)

    SvaraRadera