28 september 2013

Ordlös lördag- regnbågens färger

Ordlös lördag

9 kommentarer:

  1. Min fantasi säger; hängmatta. Söderhavsö. Palmer. Skön musik ...
    Perfekt!

    SvaraRadera
  2. Läckert! En sån hängmatta hade jag gärna haft här hemma!

    SvaraRadera
  3. Det var en härlig hängmatta. Den får nog många besök.

    SvaraRadera
  4. Riktigt läckert i alla de färger!

    SvaraRadera
  5. Så himla snyggt och alla mina favo färger är med! Inte tillstymmelsen till rosa;-) En sådan hängmatta tar jag direkt!

    SvaraRadera
  6. Stare du är snart min idol. Snyggt till tusen! Snacka om regnbågens färger!

    SvaraRadera
  7. En sådan har jag faktiskt här hemma, men i naturfärg i stället för de nyare i regnbågens alla färger. Fast än har jag inte kommit på hur jag ska hänga upp den.

    SvaraRadera
  8. Flotte hengekøyer i regnbuens farger.
    Kanskje jeg skulle... Nei - har :)
    Sent ute. Nettet ville ikke det jeg ville.
    Klem :)
    Mormor

    SvaraRadera