3 september 2013

Tisdagstema- rörelse

Nu hoppar jag!

Mer rörelse finns på tisdagstema

9 kommentarer:

  1. Og så gjorde den det.
    Kom den ned på alle fire?
    Ha en flott dag.
    Klem :)
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2013/09/03/det-rorer-pa-seg/

    SvaraRadera
  2. Väl kamouflerad, den kissen! Katter är sköna att titta på när de rör sig, så vackert. Fast väldigt ofta ligger de ju bara ...

    SvaraRadera
  3. Jag anar att bilden är tagen i ett varmare land, eller har jag helt fel?

    SvaraRadera
  4. De är inte direkt höjdrädda katterna, dessutom landar de alltid på fötterna/tassarna. Önskar vi människor kunde vara lite mer så ;0) Jättefin bild!

    SvaraRadera
  5. En typisk kattbild. Jag kan allt tänker katten och hoppar. Underbar bild.

    SvaraRadera
  6. Vilken bild!!! En modig liten Garfield som försöker sig på ett språng. Å han smälter verkligen in i miljön med sin ljusbruna päls.

    SvaraRadera
  7. Liknar lite min katt det där. :)

    SvaraRadera
  8. Så söt! Katter är smidiga som tur är och tar sig fram/ner/upp i stort sett var som helst :)

    SvaraRadera
  9. Medvetet på väg mot nya äventyr :)

    SvaraRadera