26 april 2014

Ordlös lördag- dokumentärt

ordlös lördag

15 kommentarer:

  1. Bra dokumentation om minnet sviker någon gång!
    Välkommen hem!

    SvaraRadera
  2. Mannen knyter näven vid affischen som är en påminnelse om det som varit. Särskilt kriget och belägringen med många döda :(

    SvaraRadera
  3. Ett fruktansvärt krig och hemska minnen.
    /Kiki

    SvaraRadera
  4. Trykkende minne om en unødig krig...

    Ønsker likevel en fin helg

    SvaraRadera
  5. En viktig dokumentation, du vet saker kan upprepa sig och vissa har inget minne av hemskheter. Typ de som förnekar förintelsen. Snygg bild också.
    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  6. Intressant! Skulle vilja veta mer.

    SvaraRadera
  7. Anar att det fanns mycket att berätta - så han hade "anteckningar" och du dokumenterade :)

    SvaraRadera
  8. En talande bild bättre än något.

    SvaraRadera
  9. En förklarande karta/skylt över krigsåren i Sarajevo. Kanske så bra förklarat att även jag kan förstå. Viktigt att krigets fasor i forna Jugoslavien finns kvar för kommande generationer att lära om och försöka undvika att upprepa.

    SvaraRadera
  10. Inga moln här inte;-) Gud, var det så länge sedan OS hölls i Sarajevo. Du påminner mig om att tiden inte bara går fort utan att jag börjar bli gammal... men det blev då inte dåvarande Jugoslavien om man säger så...

    SvaraRadera
  11. Jag säger som BP.. var det så längesedan?

    SvaraRadera
  12. Forsvant den da.
    Jeg skrev at jeg trodde ikke det var såå lenge siden.
    Tiden får.
    Klem :)

    SvaraRadera
  13. Karta är bra att ha i kameran i fickan. O dokumentärt blev det.

    SvaraRadera
  14. Hej Stare, om du gillade mina fåglar Häger o Knipor så tänkte jag då gillar du nu de här underbara krabaterna också.
    http://elsasdotter.se/2014/04/fototriss-vass/

    SvaraRadera