27 juli 2014

Skyltsöndag

Skyltsöndag är det året om om Pumita får bestämma. Och det får hon!

6 kommentarer:

  1. Klart jag får! Inte frågar jag om lov heller. ;)
    Men jag vill gärna veta varför din cykel är så fint dekorerad. Hänger den ner från en bro? Fattar ingenting. Men fin är den, det medges. :)

    SvaraRadera
  2. Ställer mig samma fråga som Pumita, men jag tror inte att den hänger ner. Du är ju en så himla duktig fotograf, så jag vet aldrig vad som är verklighet och vad som är illusion. Tycker det är roligt med en herrcykel som har dekorerats på ett kvinnligt sätt.

    SvaraRadera
  3. Bara så himla snygg bild.
    /Kiki

    SvaraRadera
  4. Den här cykeln hängde så snyggt i ett fönster i en restaurang. Om den bara var dekoration, eller faktiskt skyltade för något kommer jag inte ihåg. Man kan ju inte veta ALLT!

    SvaraRadera
  5. Men vad snyggt! Riktigt tilltalande!

    SvaraRadera