17 juni 2015

Onsdagstema- sommarförlustelser

Sommarförlustelser- att få gå barfota!
onsdagstema

12 kommentarer:

  1. Visst är det härligt att vara barfota, det är sommar!

    SvaraRadera
  2. Skönt. Men här var det en himla massa kråkvinklar. Ja eller hur som det heter nu mera.

    SvaraRadera
  3. Ta av deg skoene .. Povel Ramels vise poppet inn i hodet.
    Klem :)

    SvaraRadera
  4. Hahaha! Det är nog inte dina croqs antar jag. Men vilken fyndig tolkning av temat!

    SvaraRadera
  5. Underbart att gå barfota, både ute och inne!

    SvaraRadera
  6. :) En perfekt bild till din tanke!

    SvaraRadera
  7. Man ska inte kommentera från iPhonen. Nu ser jag ju att det inte är några Croqs utan träskor som mycket väl skulle vara i vuxenstorlek;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha! Nej det var nog någon karl som hade fixat med sin båt, sjösatt i alla hast kanske?

      Radera
  8. Ja du det är inte ofta jag gör det numera, mer när jag var liten och växte upp på landet. Min snart 3 åriga gudson gick barfota i stadsparken förra veckan, han såg helt salig ut, förstår honom :-)

    SvaraRadera
  9. Oh ja det gillar även jag.

    SvaraRadera
  10. Ja det där mår fötterna bra av också :)

    SvaraRadera