7 juli 2015

Tisdagstema- sysselsättning

Sommarsysselsättning!
tisdagstema

11 kommentarer:

  1. Blindtarmsbilde :) med Kiwi i bakgrunnen.
    Jippi :)
    Klem :)

    SvaraRadera
  2. En trevlig form av sysselsättning så länge vädret tillåter. Att vara ute på sjön i blåst är dock inte min grej.

    SvaraRadera
  3. Och det bästa, det är inte att ha båt. Det är att ha kompisar som har båt ...

    SvaraRadera
  4. Och det bästa, det är inte att ha båt. Det är att ha kompisar som har båt ...

    SvaraRadera
  5. Skönt med en båttur. Hunden tycks också njuta!

    SvaraRadera
  6. Det där är riktigt härligt när solen skiner. Vilken fin båt, den skulle jag vilja ha!

    SvaraRadera
  7. Härlig sysselsättning för de som gillar att vara ute på sjön. Själv föredrar jag nog att gå och strosa i hamnen och kika på alla mer eller mindre fina båtar ;-) Tycker den som ligger intill bryggan är riktigt charmig.
    Nä, jag är inte med i Tisdagstema men roat mig med att plocka upp min blogg från papperskorgen ;-)
    Ha en skön fortsatt dag i sommarvärmen !

    SvaraRadera
  8. Det ser väldigt mysigt och idylliskt ut. Åsså himla roligt med hunden som kapten;-)

    SvaraRadera
  9. Oh, det där är en sysselsättning som jag verkligen saknar! Född o uppvuxen vid havet, van vid marint liv och nu fast i inlandet bland små söta sjöar, ibland suger det rejält i havs-tarmen.

    SvaraRadera
  10. Det där är en ypperlig sysselsättning i värmen för vad kan vara skönare en varm dag att vistas på sjön.

    SvaraRadera
  11. Båtutflykt, så trevlig sysselsättning!

    SvaraRadera