12 januari 2016

Tisdagstema- par


Bara ett par dagar till, sen drar jag.
tisdagstema

11 kommentarer:

  1. Ha det riktigt bra på din resa! Som vanligt ser jag fram emot spännande bilder när du kommer hem igen!

    SvaraRadera
  2. Läser jag rätt - Uganda? Trevlig resa!

    SvaraRadera
  3. WOW! Till Uganda! Inte illa att slippa 17 minusgrader här hemma på fredag. Då vet jag att jag framöver får titta på spännande bilder som du tagit med din nya kamera.
    Ha det underbart!

    SvaraRadera
  4. Nämen är det dags nu igen!! Du reser ju mer än vad vi gör :) Ha det så jättebra. Ser fram mot spännande foton sen.

    SvaraRadera
  5. Uganda! Vilket spännande resmål, tur Idi-mannen är borta ur bilden. Ha en lyckosam färd och var rädd om dig!

    SvaraRadera
  6. Härligt! Till Uganda och fågelskåda! Hälsa flyttfåglarna att de snart är välkomna tillbaka hit.

    SvaraRadera
  7. När hinner du jobba??? Gott att du hinner resa ;) Trevlig resa!

    SvaraRadera
  8. Ha en riktigt trevlig resa!

    SvaraRadera
  9. Sä spännande! Önskar dig en givande resa! Följer Della med igen? / Johanna

    SvaraRadera