14 december 2013

Ordlös lördag- kubism

ordlös lördag

14 kommentarer:

  1. Ett sån vacker liten byggnad! Kan just undra vad som finns där inne? Offentlig toalett, kapell, eller vad? Fint blev det i alla fall.

    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Så fint hus...

    Kram Kakan

    http://nakak71.blogspot.se/2013/12/ordlos-lordag-tema-kubism.html

    SvaraRadera
  3. men vilken rolig och fin kub - på riktigt dessutom - inte skapad i PS ;- )

    undras vad det därinne finns.

    SvaraRadera
  4. Vilkent spännande litet hus ! ..och så passande till temat också :-)

    SvaraRadera
  5. Vilken cool målning på huset! Ser ut som om det är ett tråkigt betongmaskinhus eller nått, som förklätts till en supercharmig sagostuga!

    SvaraRadera
  6. Oj, vilket läckert hus med fina utsmyckningar.

    SvaraRadera
  7. Kuben är en elcentral! Snyggt gjort, eller hur?!

    SvaraRadera
  8. WOW! Gillas skarpt. Undrar bara vad det är - en elstation kanske eller ett förråd. Ser att Linnéa också undrar. Kul att man får tänka när man kliver in här hos dig;-)

    SvaraRadera
  9. Ha, nu såg jag din kommentar. Yiipphhiiiee - jag hade rätt:-)))))

    SvaraRadera
  10. Det här var vackert. Jag kan inte annat än gilla det skarpt.men vad kan det vara?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Svaret på din fråga hos mig är att det är en brosch som jag använder varje juletid på min kavaj eller väst.

      Radera
  11. Den snyggaste elcentral man kan tänka sig! Tänk att lägga ner så mycket arbete på att försköna en sådan!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  12. Innehållet är oväsentligt idag - en snygg ovanligt kubistisk byggnad har du förevigat!

    SvaraRadera