25 januari 2014

Ordlös lördag- hetta

Ordlös lördag

11 kommentarer:

  1. Varme kilder, det ser flot ud, kunne måske få et bad :-)

    SvaraRadera
  2. Planeten är så ilsk på att vi inte kan sköta oss så det pyser ut ånga från det inre ... helt förståeligt!

    SvaraRadera
  3. Fint foto! Kan det möjligen vara taget på Island? Där pyser det och bubblar lite varstans. Bra tolkning av temat.

    SvaraRadera
  4. Oj! Nya Zeeland. Dit skulle jag vilja åka ngn gång just för naturen. Ser så skönt ut.

    SvaraRadera
  5. Fantastisk plats och fantastiskt fenomen, heta källor.
    Är det nån plats i världen du ej besökt?
    /Kiki

    SvaraRadera
  6. Ohh, en het källa! Det har jag varit på Island och sett, men där är den omgivande naturen bra mycket kargare....

    SvaraRadera
  7. Här osar det banne mig hett! Var är du, tänker ju alltid Island, men det tror jag inte denna gång! Snyggt Stare!

    SvaraRadera
  8. Oj ja här var det hett så det förslår.

    SvaraRadera
  9. Naturens egen hetta.. och vackert är det.

    SvaraRadera
  10. Nästan missade denna Ordlös lördag, då mina favon i bloggen inte uppdaterar rätt längre. Men som tur var skrollade jag ner...
    Nya Zealand står på min "to do list".

    SvaraRadera