21 januari 2014

Tisdagstema- rädsla

Ska jag våga hoppa i?

tisdagtema

17 kommentarer:

  1. Man (och även pingvin kanske) ska titta innan man hoppar - det är smart :)

    SvaraRadera
  2. Fick en sång i huvudet....."akta dig för havet, havet är så stort......liten som du är...." eller nåt sånt där. Söt bild, de är så charmiga pingvinerna. Ja, det var förresten en stenknäck du såg hos mig i går. Det är kul när det kommer lite annorlunda fåglar, stjärtmes, domherrar, steglits har jag ibland, blir lite mer "exotiskt" än blåmes och talgoxe ;) /Anette

    SvaraRadera
  3. Den bilden får mig att skratta:-) Tänker osökt på bungyjump. Vet inte varför. Känner viss sympati med pingvinen - för jag skulle inte ens tänka tanken att hoppa;-)

    SvaraRadera
  4. Haha, ser ut som de kommer sättandes i en rasande fart för att sedan stanna tvärt för att kolla temperaturen. Kul!

    SvaraRadera
  5. Fint fångad bild med pingviner. Den som står vid vattnet och tvekar tycker kanske att det är för varmt i vattnet. Pingviner gillar väl kyla.

    SvaraRadera
  6. Ha ha - lite förlösande bland allt allvar. Härligt och jag ler så :)

    SvaraRadera
  7. Söta är de iallafall och en fin bild blev det på pingvinerna ! Gissar att de hoppade i hela gänget ;-)

    SvaraRadera
  8. Det kan ju finnas någon elak fisk där ute!

    SvaraRadera
  9. Så fina, där skulle man ha varit med!

    SvaraRadera
  10. Fint! Pingviner är härliga! Jag hoppade också i. Resten står i texten till mitt birag t tisdagstematd.

    SvaraRadera
  11. Åhh, så söta! Och egentligen borde de oroa sig mer för att gå upp ur vattnet istället för i, för de är ju så otroligt smidiga i vatten och så klumpiga på land! Å andra sidan kanske det väntar ett späckhuggargap precis där under ytan...

    SvaraRadera
  12. Superhärligt fotat :)

    SvaraRadera
  13. Dagens sötaste bidrag :)

    SvaraRadera
  14. Ååååh, jag älskar pingviner! Vilket kroppspråk, det avslöjar verkligen hur läskigt det är i stora vida världen. Superfin tolkning!

    SvaraRadera
  15. Stakkars, men den våger nok. Nydelig bilde.

    Klem :)
    Mormor

    SvaraRadera