24 september 2018

Veckans ord- nyckel

Nycklar till ett rikt liv?
veckans ord

10 kommentarer:

  1. "Nycklar till ett rikt liv?" Ja, sådana böcker finns det gott om! :-)

    SvaraRadera
  2. Tveksamt;-) Men vilket toppen och annorlunda bidrag - igen här hos dig:-)

    SvaraRadera
  3. Heisann, finns det?
    Artig vri på ukas utfordring ;:OD)

    SvaraRadera
  4. Det skulle vara lite roligt att bläddra i den där boken men om den är nyckeln till ett rikt liv är nog tveksamt. Kul tolkning av veckans tema.

    SvaraRadera
  5. Ja, den frågan ska jag kanske ställa mig och om det är nyckeln till mitt liv - nja men en mycket kul tolkning och så bra.

    SvaraRadera
  6. Boken Livsmannaskap gav mig bra vibbar, dessutom gav den mig ett nytt ord att spara i ordförrådet. Skulle behöva några nycklar att öppna svårlösliga problem med ibland. Tack för fyndigt inlägg

    SvaraRadera
  7. Jag, nycklar kan se ut på många sätt.
    Ingrid som önskar dig en skön fortsättning på helgen.

    SvaraRadera
  8. Det finns många slags nycklar ... annorlunda och väldigt bra tolkning!

    SvaraRadera