18 juni 2019

Veckans ord- sticka

Stickas?

Eller sticka?
veckans ord

11 kommentarer:

  1. Utmärkt tolkning....Att stickas eller att stick det är frågan! Önskar dig en fortsatt fin midsommarvecka!

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Underbar tolkning som bara en viss Stare Ström kan åstadkomma:-)

    SvaraRadera
  3. Vackra bilder av fin tolkning på sticka! Mitt i prick stick-a :-)

    SvaraRadera
  4. Fina bilder! Hoppas du inte blev stucken! Jag höll mig till mer ofarlig sticka ...

    SvaraRadera
  5. Så vackra foton på något som sticks rejält! Tänk att trots att jag svurit ve och förbannelse åt alla mygg och knott idag så hade jag inte en tanke på dem som passande till temat! Kan det bero på att jag anser att jag blir i det närmaste uppäten och inte stucken...
    Trevlig midsommar

    SvaraRadera
  6. Det var ett bra inlägg till temat som jag verkligen gillar! Underbar tolkning helt enkelt!

    SvaraRadera
  7. Gillar jättemycket din tolkning på temat "sticka" den här veckan. Bilder att njuta av för ögat. Så bra fångat med humlan. Kan vara knepigt annars. Blir glad av bilderna.
    Önskar dig en GLAD MIDSOMMAR !

    SvaraRadera
  8. Heisann, håper ikke det..... God sommer uten stikk ønskes deg...

    SvaraRadera
  9. Humlor är härliga varelser! Och behövda i naturen precis som bin när det gäller pollinering. Ovärderligt jobb de utför! Vi har ett på under taket inne i vår inglasade veranda. Trafikeras flitigt men de stör aldrig oss som sitter där.
    Sticker gör de ju inte i onödan. Bara om de blir hotade eller klämda...

    SvaraRadera
  10. Så härliga bilder! Jag gillar den nedre lite extra, för att humlans ben hänger rakt ner när den flyger iväg.

    SvaraRadera
  11. Du fångade den i flykten jättebra, fin bild.

    SvaraRadera