6 maj 2012

Bildligt talat

Mer bildligt talat finns hos Mimo.

10 kommentarer:

  1. Usch, vad trist! Men det är svårt att hålla sig inomhus när solen kommer fram.

    SvaraRadera
  2. Pumita: Inomhus stannar jag inte! Och det finns hjälp, som du ser Atjooo!

    SvaraRadera
  3. Tråkigt med pollen, men tur det finns hjälp;-)

    SvaraRadera
  4. Sådana tider nu. Men det går över. :)

    SvaraRadera
  5. Maken tycker om bilden - NOT. Han lider av pollenallergi och han känner igen produkterna.
    Men jag mår okej och gillar i stället den fina bilden:-)

    SvaraRadera
  6. Jo du, det känns igen. Det är våren som har kommit igen.
    Röda kliande ögon och Atjooo.
    Men vi ger oss inte, vi har motmedel :)

    SvaraRadera
  7. En riktigt bra bild av produkter mot en riktig plåga. Känner inte igen just dom här. Använder andra sorter och dessutom året runt, men dom hjälper faktiskt bra.

    SvaraRadera
  8. Her trenges ingen ord, nei ... slik er våren for mange. Dessverre. Men den blir tross alt bedre med disse hjelpemidlene for hånden:)

    SvaraRadera
  9. Ja usch ja, det är verkligen fullt i luften med irritationspartiklar!
    Märks när man tar på något utomhus!
    Många bra produkter på¨din bild som kan hjälpa pollenallergiker. :-)
    Min dotter brukar använda liknande.

    SvaraRadera
  10. Ha ha det kunde varit en bild från mig. Dock använder jag Opatanol ögondroppar som är suveräna. Jag har aldrig haft några bättre verkande. Inte kul alls eller hur? Nu hoppas iaf jag på en rejäl regnskur så man kan börja andas fritt igen. Fast morgnarna har varit hyfsade för de har varit lite fuktiga. Ha de!

    SvaraRadera