12 maj 2012

Ordlös lördag- ljus

Här finns mera ordlös lördag.

12 kommentarer:

  1. Morsomt innlegg! Liker komposisjonen!
    Ha en flott lørdag!

    SvaraRadera
  2. Hur har du komponerat denna bild? Ganska roligt! Litet konstverk.

    SvaraRadera
  3. Vad var det nu vi sa om stativ på balkongen? :-)

    SvaraRadera
  4. Herregud vad har du gjort!!! Älskar Tuppen i mitten som lika gärna skulle kunna vara Eiffel tornet. Helt underbart konstigt konstverk som är helt i min smak:-)

    SvaraRadera
  5. Jag stod på min balkong och skulle se om jag kunde ta en nattbild utan stativ. Det gick inget vidare! Så egentligen är bilden misslyckad- men ganska lyckad ändå! "Tuppen" är en jättestor hamnkran.

    SvaraRadera
  6. Ett lyckat misslyckande :-)

    SvaraRadera
  7. Jag gillar långa slutartider som ofta bildar konstnärliga effekter!

    SvaraRadera
  8. Härlig komposition. Misslyckat kan bli väldigt lyckat!!
    En bild man tittar på - länge.

    SvaraRadera
  9. Väldigt läcker bild! Ser ut som ett konstverk.

    SvaraRadera
  10. Hvordan i allverden klarte du det?
    Nydelig.
    Mormor på klagemuren

    SvaraRadera
  11. Ibland blir en del misslyckade bilder ändå bra, som den här. Läckert med alla ljuspunkter som ser ut att röra på sig...
    Blev en läcker bild, du målar med ljuset. :-)

    SvaraRadera