31 december 2012

Gott Nytt År!

I eftermiddags stod jag ute vid Kullens fyr och tittade ut över vattnet, just där Kattegatt övergår i Öresund. Regn i luften, dimmigt och grått. Utsikten härifrån är magnifik, men inte så på årets sista dag. Ska man tolka det så att vi är på väg rakt in i dimman? Nej, jag vill i stället se det så att det ligger en ridå framför allt det spännande som 2013 har att bjuda på! Vi ska inte ta ut något i förskott! Och blir det inte bättre i morgon så blir det kanske senare. Varje ögonblick är ju faktiskt början på ett nytt år!

Tack för alla kommentarer och all uppmuntran under året!

3 kommentarer:

  1. Nu gillar jag den usikten - även om den är dimmig! Den visar ingen snö, vilket räcker gott och väl för mig:-)
    Gott Nytt till dig och tack för alla dina kommentarer hos mig!

    SvaraRadera
  2. Vackra utsikter för 2013 :) Gott Nytt år, Stare Ström!

    SvaraRadera
  3. Gott Nytt År till dig kompis! 2013 blir bra.

    SvaraRadera