2 februari 2013

Ordlös lördag- valfritt tema

Ordlös lördag

11 kommentarer:

  1. Ibland är det svårt att vara vinterbadare.

    SvaraRadera
  2. Inte ens med en hjälpande stege skulle jag vilja ta mig ner i det där isisga ;) En riktig vinterbadare hade väl tyckt det var bra och gått efter ishackan! *fryser vid tanken*

    SvaraRadera
  3. Min första tanke är då.. varför i hela friden ska man bada i iskallt vatten ;-) Väldigt talande bild !! Saknar bara den modige badaren som jag förmodar står bakom kameran ;-)

    SvaraRadera
  4. venter litt til med badingen, bør være over 13 pluss før den første duppen. Men fint bilde :)
    Ha en flott kveld.
    Mormor

    SvaraRadera
  5. Näddu, jag hoppar inte i! Visserligen har jag vinterbadat som barn och det var skönt efteråt... men idag är jag inte lika lättlurad. ;)

    SvaraRadera
  6. Valet att vara vinterbadare är kanske kört här.
    Själv väljer jag bort vinterbad. Det finns gränser ;)

    SvaraRadera
  7. Får gåshud fast tvärtom om du förstår vad jag menar;-) Ja, skulle jag vara viking och hoppa i med huvudet förre så skulle jag ju hamna på en bår.
    Alltså håller jag mig till mitt "motto": inget dopp om vattnet inte är minst 24 grader varmt!
    Men bilden var både bra och väldigt talande om man säger så - burr;-)

    SvaraRadera
  8. Det ser alldeles för kallt ut för ett bad, men samtidigt ser det ändå inbjudande ut på något sätt. Underbar bild!

    SvaraRadera
  9. Älskar bilden!

    SvaraRadera
  10. Ooooh, den ser kall ut - men vacker från land.

    SvaraRadera
  11. Blev då inte badsugen men en väldigt snygg bild :)

    SvaraRadera