9 mars 2013

Ordlös lördag- monokrom (i blått)

Fler monokroma bilder finns på Ordlös lördag

13 kommentarer:

  1. Snygg bild! ... det måste jag ju erkänna att jag tycker, FAST jag verkligen inte tycker om motivet *ryser*

    SvaraRadera
  2. Hur snyggt som helst, även om jag precis som Eva inte gillar motivet. Kul att leka med färger.

    SvaraRadera
  3. Det där blev superläckert!

    SvaraRadera
  4. Fin färgton på din bild!
    Jag är inte rädd för spindlar - bara om de bits!

    Betr mitt träd så såg jag en affisch med bild på trädet där. Det stod Choza del baobab. Jag har försökt få fram en översättning men inte lyckats. Så kanske heter trädet baobad men choza lär betyda hydda, så jag vet inte!

    SvaraRadera
  5. Tur att jag inte har spindelskräck;-) Bilden är absolut fantastisk. Snyggt redigerat måste jag säga!

    SvaraRadera
  6. Det ser ut som spindeln går på ett spindelnät gjort av metall!
    Snyggt foto, gillar din bild.

    SvaraRadera
  7. Lekkert.
    Også blått :)
    Klem på lørdagskvelden :)
    Mormor

    SvaraRadera
  8. Läckert och läskigt. Snygg färg som ger lite utomjordisk känsla.

    SvaraRadera
  9. Lekkert, selvom jeg er livredd edderkopper!
    :)

    SvaraRadera
  10. Riktigt kul att se hela spindelmotivet förändrat i blå överjordisk ton.
    Hoppas att ögonen läker som de ska, ja kanske är du rent av redan helt återställd.

    SvaraRadera
  11. Perfect lagt fokus!!! Gillar spindlar :)

    http://fotochip.wordpress.com/2013/03/09/anemone-green/

    SvaraRadera
  12. Snyggt i blått, hoppas det är en snäll imse vimse spindel.

    SvaraRadera
  13. Snyggt fotat och snyggt redigerat, lite läskig faktiskt :)

    SvaraRadera