15 mars 2013

Tema fredag- sött

Mera sött finns hos sinneskatten

18 kommentarer:

  1. Det där är ju nästan (märk väl: nästan! ;)) för vackert för att sätta skeden i!
    Hoppas det var mins lika gott som vackert!
    Och; Tack! Jag ska allt stå på mig :)

    SvaraRadera
  2. JA takk, en dag :)
    Ha en flott fredag og en klem :)
    Mormor

    SvaraRadera
  3. Mmm, det ser ljuvligt gott ut! Och var det säkert också.
    Om du får två tarteletter... kan jag väl få smaka lite?

    SvaraRadera
  4. Det där ser underbart gott ut!

    SvaraRadera
  5. Så elegant presenterat, det det riktigt gott ut!Och är det inte en viol som ligger på tallriken!

    SvaraRadera
  6. Elegant och sobert! Nästan lite synd att äta upp, men å andra sidan har de gjort det för att det ska vara just ljuvligt gott för alla sinnen!

    SvaraRadera
  7. Mmm, nu blev jag allt sugen på att hugga in med god aptit och ta små, små bitar och låta godbitarna smälta på tungan och nuta.
    (Jag börjar nog bli frisk igen.)

    SvaraRadera
  8. Vilken vacker uppläggning!

    SvaraRadera
  9. Sött och vackert, men en sådan där dessert där man blir lite osäker om man verkligen förväntas äta upp all som ingår i den.

    SvaraRadera
  10. WOW! Det var vackert och estetiskt upplagt! Mycket fint! Och härligt tolkat!

    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  11. Har du arrangerat denna ljuvliga tallrik ;-) Att du fotograferat är iallafall helt klart. Snyggt o frestande sött !!

    SvaraRadera
  12. Ett konstverk som även ögonen kan äta! Sådant gillar jag. Lite japanskt stuk över upplägget, vilket ger ett extra plus:-)

    SvaraRadera
  13. Efterrätt av den bättre skolan på fin restaurang. Jag tackar jag!
    Jag är inte så förtjust i efterrätter men den här skulle jag allt gärna vilja smaka. Ser så läckert ut!

    Jag har lagt in en länk till Machérestaurangerna i mitt inlägg om du vill se vidare!

    SvaraRadera
  14. Vilen enastående ögonfröjd för smaklökarnas uppfattning av sött och vackert!

    SvaraRadera
  15. Gott, sött och dessutom konstfullt och vackert.

    SvaraRadera
  16. En sådan stilig efterrätt har jag aldrig ätit!

    SvaraRadera
  17. Ahaaaa den åt du på Nya Zeeland - skulle kunna vara en söt efterrätt i Svedala också.
    ;-)

    SvaraRadera