19 maj 2013

Skyltsöndag

Uppmuntran till Pumita som kom på det här med Skyltsöndag året om.

5 kommentarer:

  1. En skylt helt i min smak, såna gillar jag! Ja men visst, en perfekt uppmuntran till vår vilande bloggpolare :0)

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Klart det ska vara skyltsöndag jämt! :)

    SvaraRadera
  3. Ja Pumita ÄR en härlig tjej! Hon vet vad hon vill, en bestämd "liten sak". Hon borde nog påverkas av din hyllning till henne. Hoppas det iaf.

    PS. Åsså kan jag inte låta bli att kolla de orange och turkosa herrbyxor i bakgrunden;-) DS.

    SvaraRadera
  4. Ja Pumita är härlig, heja henne! och det du också som håller skyltsöndags fana högt! Själv lyckades jag förtränga och nu på en måndag går det ju inte att komma och komma.

    SvaraRadera
  5. Woow! Jag får en liten tår i ögat... vilken uppmuntran! Tack snälla alla för era kommentarer! Och skylten är precis i min smak, så klockren! :) Men att jag skulle vara "en liten sak" vet jag inte riktigt vad jag tycker om, haha.

    Jag kan passa på att berätta att jag har fått ordning på eländet, mitt s.k. liv... så här "i efterhand" kan man ju säga som Alfons Åbergs pappa: Man kan inte ha roligt jämnt för då skulle man inte märka ngn skillnad! Men det har fn-i-mig varit en tuff resa. Tack än en gång! :)

    SvaraRadera