5 november 2013

Tisdagstema- inomhus

Inomhus tar man av sig skorna.

Tisdagstema

14 kommentarer:

  1. Onekligen! Tur att jag läste att bilden är taggad med Albanien. Trodde ett tag att du hade hamnat i Lappland;-)
    Välkommen tillbaka förresten:-)

    SvaraRadera
  2. Nice photo
    Greetings, RW & SK

    SvaraRadera
  3. Bra med taggar - hade gissat på Mongoliet eller så...
    Härligt foto!!

    SvaraRadera
  4. Häftiga skor! Klart att man inte får gå in med dem!

    SvaraRadera
  5. Inga vanliga skor som ser direkt bekanta ut ;-)

    SvaraRadera
  6. Vilka roliga skor, skulle också har placerat dom i en kåta uppe i sameland.
    Men så läste jag ju att du varit i albanien.

    Tjingelingen från Rantamor.

    SvaraRadera
  7. og på med tøfler :)
    Meget fint utvalg av sko.
    Klem.
    Mormor :)

    SvaraRadera
  8. Jag snor skorna med tofsarna när jag går ut igen...

    Handlade inget i nostalgibutiken, men kameran gick varm.

    SvaraRadera
  9. Jag trodde nog att det var några skor norrifrån. Men det var ju fel. Gjirokastra har jag också besökt. Det ligger väl i södra Albanien om jag inte missminner mig även om det var många år sedan. Kommer ihåg en riktigt krokig lång "väg" som vi åkte med en liten buss söderut. Men det gick ju vägen!

    SvaraRadera
  10. Roligt att se att det finns platser utomlands där de tar av sig skorna. Annars känns det ganska svenskt. Dessutom underbart söta skor :)

    SvaraRadera
  11. Ja, såklart! Väldigt vackra skor förresten...vart brukar de gå omkring tro?

    SvaraRadera
  12. Vilka roliga skor! Ser på dina etiketter var de finns någonstans ;-)

    SvaraRadera
  13. Originellast hittills (av dom jag hunnit kika på) - väldigt fyndig illustration på temat!

    SvaraRadera
  14. Wow vilka härliga skodon.

    SvaraRadera