25 november 2014

Tisdagstema- modern

Så här års är denna modern högaktuell!
tisdagstema

7 kommentarer:

  1. Fantastisk påkostad arkitektur och utsmyckning men för övrigt inget som tilltalar mig! Men bilden passar förstås bra till dagens tema.

    SvaraRadera
  2. Bra tolkat, ja den modern är ju aktuell! Jag gillar allt bakgrunden också, även om den inte är modern ;) Lite knepigt att skriva två likadana ord med så olika betydelse ;) /Anette

    SvaraRadera
  3. Fyndigt tolkat och passande bild.

    SvaraRadera
  4. Här håller jag helt med Cecilia Artista faktiskt!

    SvaraRadera
  5. Antar att det är Maria och Jesusbarnet... säger hon som inte är konfirmerad, hehe... Gillar mönstret på väggen bakom, vilket jobb det måste ha varit då det begav sig.

    SvaraRadera
  6. Så maffigt, vilka färger och så mycket guld. det älskar jag. Gulddekoration blir aldrig omodernt!

    SvaraRadera
  7. Fyndigt av dig, när jag skrev texten till mitt bidrag började jag också fundera på att det faktiskt fanns flera betydelser till ordet

    SvaraRadera