3 september 2015

Torsdagstema- I like

Jag gillar gatumålningar.
torsdagstema

12 kommentarer:

  1. Skickligt gjord, nästan så man vill ta sig ett dopp!

    SvaraRadera
  2. Vad häftigt målat..! Det skulle kännas väldigt konstigt att gå rakt över, man förväntar sig att snubbla ned för trappan och hamna i vattnet!

    SvaraRadera
  3. Så himla läckert! Dessa gatumålare är otroligt skickliga. Hur dom få till perspektivet är mig en gåta. Love it!

    SvaraRadera
  4. Du det där håller jag med om, gillar jag också! Hur läckert som helst :-)

    SvaraRadera
  5. Vilken fin gatumålning det ser ju nästan riktigt ut!

    SvaraRadera
  6. Så snygg den var, jag har bara sett gatmålningar på datorn, aldrig IRL. Här på landet har vi knappt asfalt ens, då är det inte lätt...så tack för att du visar en snygg målning

    SvaraRadera
  7. Jag håller med dig. Det förgyller.

    SvaraRadera
  8. Me too ;-) ...och den här var ju verkligen speciell. De är verkligen skickliga de som kan skapa sådant vi andra kan njuta av och förundras över. Skulle gärna se mer.... !!

    SvaraRadera
  9. Ja den där typen av konstverk är häftiga, har tyvärr aldrig sett någon i verkligheten!

    SvaraRadera
  10. Fantastiskt! Verkligen läckert.
    Beundrar dessa konstnärer.

    SvaraRadera
  11. Oj! Helt fantastiskt att lyckas få till den 3D-effekten på en alldeles platt asfalt!

    SvaraRadera