22 juni 2012

Ordlös lördag- fötter


Fler fötter finns på Ordlös lördag

28 kommentarer:

  1. Nej, jag har inte photoshoppat färgen! Fötterna tillhör en unge av arten gentopingvin.

    SvaraRadera
  2. Nu säger jag bara: På stor fot! :)

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig glädjespridarbild! :)

    Tack/Ha det gott

    SvaraRadera
  4. Den står nok trygt på egne føtter! Så fin! -Margit-

    SvaraRadera
  5. Det er da de sødeste fødder jeg har set i aften, wow, Stare Det er bare flot!!!

    Mit bidrag finder du her:
    http://www.starone.dk/b4/?page_id=1016

    SvaraRadera
  6. Bästa fötterna hittills, den ser riktigt mysig och go ut den där. Undrar om man kan ha dem som husdjur? ;0P

    SvaraRadera
  7. Å vilken liten sköning... orange fötter, så fint :)

    SvaraRadera
  8. Utrolig flotte føtter :-)
    Mormor på muren :-)

    SvaraRadera
  9. Vilka underbara fötter! Dem älskar jag!!

    SvaraRadera
  10. Happy Feet tar en paus i dansandet!!

    SvaraRadera
  11. Hvor er den bare søte, med store fødder:-)

    SvaraRadera
  12. Rejäla doningar på en så liten krabat.

    SvaraRadera
  13. Fina fötter var det hos dig idag.

    SvaraRadera
  14. Wow vilka jättesöta fötter, fin färg har dom också;-)
    Ha en bra midsommardag;-)

    SvaraRadera
  15. Kraftiga fötter på den ungen, den står nog stadigt på marken.
    Härligt bidrag!

    SvaraRadera
  16. Härligt fina fötter!

    SvaraRadera
  17. Att jag asgarvar här förstår du säkert!!! Har sett många fötter idag, men dessa med "tillbehör" slår nog alla måste jag säga. Honom vill jag liksom bara HA!!!

    SvaraRadera
  18. Men vilka häftiga fötter. Den lille står stadigt på jorden minsann. :D

    SvaraRadera
  19. Så coola fötter:)

    SvaraRadera
  20. Hehe! Härligt. Vilka fötter!!

    SvaraRadera
  21. Så söta fötter, har fått en dvd av en vän, "Happy feet" underbara pingviner. Kul bild!

    SvaraRadera
  22. Såg din kommentar hos BP och trodde du hade likadana fötter som jag dvs ank- eller pingvinfötter men det var alltså riktiga pingviner du fotat ;)

    SvaraRadera
  23. Omgångens goaste fötter! Vilken söt liten krabat. Jag blir riktigt kär i honom. Hoppas kroppen kommer att växa ifatt fötterna...

    SvaraRadera
  24. MEN vilken sötnos och coola tassar!!!

    SvaraRadera
  25. gosch vilka stora fötter den har men det är väl för att kunna hålla balansen på den kroppen :-))

    SvaraRadera
  26. Pingvinfötter är bland det sötaste och coolaste som finns! =)

    SvaraRadera