20 juni 2012

Ordlös onsdag- titthål

Fler bilder finns på Ordlös onsdag

11 kommentarer:

  1. MORSOMT.
    Ha en flott dag :-)
    Mormor

    SvaraRadera
  2. Meget flot og spændende dørspion ... thihihi... Flot billede!!!

    Tak for dit bidrag til OO ( Ordløs Onsdag )

    Du vil finde mit her:
    http://www.starone.dk/b4/?page_id=997

    SvaraRadera
  3. Ljuvligt mitt favoritobjekt, sött

    SvaraRadera
  4. Der hunden er med blir det alltid vellykket! Og vellykket er ditt bilde så absolutt!
    -Margit-

    SvaraRadera
  5. Här hålls det full koll!

    SvaraRadera
  6. Fint kighul når man er en hund;-)

    SvaraRadera
  7. Herregud!!! Yessss säger jag bara. Å frågan jag ställer mig just nu om den söta vovven är inmonterad eller inte;-) Hursom, bilden är kanoooon:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nejdå, hunden är inte inmonterad! Den bara stod där och tittade.

      Radera
  8. ÅÅÅ så söt! Det gäller att ha koll på läget - det finns två livvakter i det huset!
    :-))

    SvaraRadera
  9. Omgångens gulligaste foto! Jag tror den lille står på vakt, medan den store tar det lite easy.

    SvaraRadera