21 juli 2012

Ordlös lördag- blandat

Fler bilder på temat finns på Ordlös lördag

22 kommentarer:

  1. Najs! Fick du smaka?

    SvaraRadera
  2. Jadå! Det här är blandningen som skall vara i gözleme.

    SvaraRadera
  3. Ser ut til at denne mannen kan sin jobb!
    Er iallefall blandet godt! -Margit-

    SvaraRadera
  4. Här ser det snart färdigblandat ut!

    SvaraRadera
  5. Ser spännande o exotiskt ut. Undrar vad det blir när det är klart. Gott blr det nog. Kryddmixen kanske passar till grönsakssoppan du föreslog!

    SvaraRadera
  6. Fyllningen ser färdigblandad ut. Härlig bild, läcker tolkning på temat!
    Antar att du fick smaka på det goda brödet. Tänk så mycket god mat det finns. ;-)

    SvaraRadera
  7. Det där blir nog en god blandning!

    SvaraRadera
  8. Händerna är bra redskap när det gäller att blanda.Skulle gärna smaka lite, men det går ju inte. Synd.

    SvaraRadera
  9. Det är alltid spännande med ny mat, vilket detta är för mig. Antar att det är de gröna bladen som han blandar till något mer kompakt. Undrar om det smakade gott...

    SvaraRadera
  10. Här blandas det minsann! Gillar din tolkning :)

    SvaraRadera
  11. Ser ut som en smakfull blandning!

    SvaraRadera
  12. Perfekt blandat! Ser riktigt gott ut!

    SvaraRadera
  13. Alltid gott med gröna saker. Hoppas det smakade.

    SvaraRadera
  14. Gud så gott den kryddblandningen ser ut. Ja inte bara att den ser gott ut, man känner ju nästan doften också!

    SvaraRadera
  15. Påpassligt plåtat när blandningen utförs!
    Härlig bild!

    SvaraRadera
  16. Suverän bild till temat. Jag vill vara där, lukta och smaka :)

    SvaraRadera
  17. Blandat verkligen och det blev säkert supergott!

    SvaraRadera
  18. kom på att jag skulle säga att jag bor och arbetar i Stockholm sedan 44 år och är just nu på semester på min barndomsgård i Lappland (som jag äger).....så oftast har jag inte så nära till just denna vackra natur....men i Stockholm finns också suveränt vacker natur. Jag är inte så fixerad vid fjällen att jag inte kan se att det finns vackra platser överallt i Sveriges avlånga land.....eller utomlands. Allt har sitt värde!

    SvaraRadera