11 juli 2012

Ordlös onsdag- tvål

Fler tvålar finns på Ordlös onsdag

11 kommentarer:

  1. Nydelig såpe.
    Dufter den like vakkert som den ser ut?
    Ha en nyvasket dag.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2012/07/11/soap/

    SvaraRadera
  2. Denne var flott. Husker de lagde slike i Thailand.

    SvaraRadera
  3. Men oj vilken vacker tvål, alltför vacker för att användas...

    SvaraRadera
  4. Vilket litet konstverk!
    Jättefint.

    Glad onsdag!

    SvaraRadera
  5. Jag tror jag skulle ha använt apotekets medhavda istället. Den vill man inte förstöra.

    SvaraRadera
  6. Stare - Dette bidrag til OO er så smukt !!! - Tak for dit indlæg

    SvaraRadera
  7. Ja den tvålen skulle jag då aldrig använda. Den är ju sååååå vacker. Å asken (är det målat trä eller porslin) är helt i min smak kan jag säga. Varifrån är tvålen? Definitivt inte från Sverige antar jag...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tvålen är utskuren i norra Thailand och den ligger i ett lackat träetui.

      Radera
  8. Fineste såpen jeg har sett! -Margit-

    SvaraRadera
  9. Åh, så vacker! En sån tvål ska bara tittas på inte användas. Asken är också helt underbar.

    SvaraRadera
  10. Vilka skönheter!
    Tänk att en tvål kan göras så vacker och ändå tycker jag att asken är snäppet vassare.

    SvaraRadera