28 juli 2012

Ordlös lördag- upp och ner

Fler upp-och-nervända bilder finns på Ordlös lördag

13 kommentarer:

  1. Såg liknande attraktioner på Lanskrona-karnevalen, men jag är ingen karusellåkare. Snyggt fångat, hoppas ingen har foppatofflor på sig... ;0)

    SvaraRadera
  2. Nix, det blir inget av det för min del. Men häftig bild blev det!

    SvaraRadera
  3. Hoppsan! jo jo det där ser i och för sig kul ut, men ingen i hela världen kan få upp mig i en sådan....möjligen om jag får väldigt väldigt bra betalt ;-))

    SvaraRadera
  4. Hua! Vilken karusell eller mojäng. Tror nog världen skulle kännas upp o ner i flera dagar eften en sån tur.

    SvaraRadera
  5. Precis som hos Della så får jag ståpäls här hos dig. Skulle aldrig utsätta mig för sådana attraktioner. Men bilden är kanoooon till temat så klart!

    SvaraRadera
  6. Jo, så skulle jag också kunna tänka mig den där åk-attraktionen, från marken ;)
    Bra foto :)

    SvaraRadera
  7. Här gäller det att hålla i allt man äger o har.... peruk o löständer t.ex.
    Härligt glada färger!

    SvaraRadera
  8. Ikke for meg,men fint bilde!

    SvaraRadera
  9. Huvva! Skulle inte våga åka upp och ner där....jag är feg. Däremot en läcker bild!

    SvaraRadera
  10. Snygg bild men också rysansvärd när jag ser de vilsna utstickande fötterna ;)

    SvaraRadera
  11. javisst åker den dundermaskinen upp och ner ;) Coolt foto :)

    SvaraRadera
  12. Häftig bild och den åkattraktionen ser bäst ut från marken.

    SvaraRadera
  13. Just det! Upp och ner och ner och upp...

    SvaraRadera