11 april 2019

Veckans ord- papper

Det finns mycket man kan göra av papper!
veckans ord

10 kommentarer:

  1. Det håller jag med dig om. Men även om mössen inte är gjorda av papper så är de mina favon i ditt annorlunda bidrag.

    SvaraRadera
  2. Vilket annorlunda skyltfönster, kombinationen svarta möss och änglar på samma gång, det var speciellt. Urtjusiga var pappersänglarna, precis som jag minns glansbilder (bokmärken) från 60-talets barndom,.

    SvaraRadera
  3. Heisann, ja, vakre engler som forbipasserende kan nye synet av f. eksempel ;:OD)

    SvaraRadera
  4. Ett väldigt användbart material. Önskar dig en fin och solig dag!

    SvaraRadera
  5. Papperspyssel är trevligt att ägna sig åt och det kan bli många vackra saker av papper.

    SvaraRadera
  6. Kreativt pappersarbete!

    SvaraRadera
  7. Papper är ett användbart material ... snygga och kreativa bevis på det i ditt fönster!

    SvaraRadera
  8. Underbara pappersänglar. Jag har också adventsstjärnor i papper. Fast det dröjer förstås innan jag kan sätta upp dem. Härligt inlägg och fina små möss.
    Ingrid

    SvaraRadera
  9. Det var en fin dekoration i fönstret. Gillar mössen som "irrar" omkring.

    SvaraRadera